piątek, 16 kwietnia 2010

Kampanie czas zacząć!!!

Z kilkoma problemami i małymi trudnościami na początku.. Kampania ruszyła:)! Już pierwsze zmiany zostały wprowadzone i powolutku śledzimy efekty... Do 4.05. czeka Nas dużo dobrej zabawy:) Małe streszczenie już wkrótce na blogu...

niedziela, 4 kwietnia 2010

Wielkanoc 2010


Z okazji mijających Świąt Wielkanocnych dużo szczęścia, wiele radości i zdrowia.
A wszystkim biorącym udział w GOMC 2010 życzymy powodzenia

sobota, 3 kwietnia 2010

Raport PRE dla Artemidy

Uchylamy Wam rąbka tajemnicy i publikujemy fragmenty raportu pre. Czekamy na wszelkie uwagi i sugestie.

Client Overview
Przeglądarka może nie wspierać wyświetlania tego obrazu. Salon piękności Artemida mieści się w Katowicach przy ulicy Stawowej. Lokalizacja ta jest niezwykle atrakcyjna, gdyż znajduję się w centrum miasta – niedaleko dworca PKP i PKS.
Zakład prowadzi Pani Maja Zażembłowska. Salon istnieje na rynku od 4 lat.

W ofercie znajduje się wiele ciekawych propozycji. Oprócz standardowej możliwości ścięcia włosów albo zrobienia sobie fryzury na specjalną okazję można także przedłużyć włosy, odżywić jej za pomocą specjalnych ampułek. Jeżeli ktoś nie lubi swoich kręconych włosów w Artemidzie może sobie zafundować stałe prostowanie. Egzotycznie wyglądające warkoczyki również znajdują się w ofercie salonu.

Strona internetowa salonu piękności Artemida służy przede wszystkim do zapoznania się z ofertą usług, oferowanych przez salon, zapoznania się z cennikiem oraz znalezienia danych teleadresowych. Ponadto można tam znaleźć galerie zdjęć, która pokazuje jak wygląda salon i przebieg przykładowych zabiegów kosmetycznych oraz certyfikaty, jakie uzyskali jego pracownicy.
Strona jest osadzona na darmowym serwerze usługodawcy prv.pl, w związku z tym po jej włączeniu pojawiają się reklamy – banery pop-up – umieszczone tam przez dostawcę miejsca serwerowego. Ponadto w górnej części strony widnieje również jego stały pasek nawigacyjny, co jest mylące dla nawigacji strony. Do innych słabych punktów strony należy ciemna, szara, mało kobieca kolorystyka nie kojarząca się z salonem piękności oraz brak mapy strony.
Do witryny od początku jej istnienia nie były podpinane żadne oprogramowania służące do oceny ruchu na stronie, jak np. Google Analytics. Szczegółowa ocena wcześniejszego ruchu w związku z tym nie jest możliwa.
Działalność promocyjna na rzecz strony internetowej prowadzona przez salon piękności była znikoma. Adres strony internetowej salonu był reklamowany na ulotkach rozdawanych klientom wraz z adresem poczty elektronicznej. Reklama on-line zarówno adresu witryny, jak i adresu e-mail opiera się jedynie na obecności w katalogach branżowych i regionalnych oraz wykupieniu stałej reklamy w serwisie Panorama Firm (WWW.pf.pl). Poza tą aktywnością, dla witryny nie były podejmowane żadne inne działania marketingowe.

Proponowana strategia AdWords
Naszą kampanię stworzyłyśmy po dokładnym przeanalizowaniu usług Naszej klientki, jej marketingu i strony internetowej. Starałyśmy się jak najdokładniej odzwierciedlić na Naszym koncie strukturę strony Artemidy, a tym samym jej usługi, dlatego stworzyłyśmy aż 6 kampanii (18 Ad Groups). Są to: Strona główna, Odnowa, Kosmetyka, Fryzjerstwo, Certyfikaty, Cennik.
Budżet 200$ podzieliłyśmy na 10$ dziennie, czyli planowany budżet tygodniowy będziemy sie starać zamknąć w 70$. Wszystkie reklamy będą wyświetlane w promieniu 35 km od Katowic. Wybrałyśmy właśnie taki dystans, gdyż dzięki temu reklamy obejmują wszystkie mniejsze, sąsiednie miejscowości, z których dużo ludzi dojeżdża do Katowic do pracy bądź szkoły. Nie określiłyśmy za to grup demograficznych, gdyż pomimo że usługi Naszej klientki są skierowane głównie do kobiet, mogą z nich korzystać także mężczyźni. Wiek również nie ma tutaj znaczenia. Ustawiłyśmy rotacje reklam na wyświetlanie naprzemienne, by móc później wybrać najbardziej efektywne/skuteczne reklamy.
Chciałybyśmy, żeby kampania wyszła jak najlepiej. Zależy Nam, zeby liczba wyświetleń przekroczyła 2 000 dziennie przy CTR większym od 7% i niskim średnim CPC, czyli np. 0,15$. W tym wypadku liczyłybyśmy na liczbę kliknięć większą od 170 dziennie. Są to bardzo optymistyczne wyniki, jednak damy z siebie wszystko, by uzyskać jak najlepsze efekty. W końcu trzeba stawiać sobie wysoko poprzeczkę, żeby odnieść sukces.

Fragmenty raportu mogą być pomocne osobom, które również biorą udział w konkursie, a jeszcze takiego raportu nie sporządziły. Pamiętajcie o wszelkich uwagach, które są zawarte w Student Guide. A w szczególności o interlinii 1,5. Wierzcie mi na słowo strasznie trudno napisać dobry raport, ale jeszcze trudniej taki dobry raport skrócić.

o trzech Agentach napisał pan Artur Strzelecki na swoim blogu :) - dzięki za fajne zdjęcie :)